Internetový marketing

Jsou Vaše webové stránky neviditelné pro vyhledávače?

Chcete být vidět na prvních pozicích ve vyhledávačích Google nebo Seznam?

Internetový marketing, SEO

Proč internetový marketing?

Internetový marketing (SEM - Search Engine Marketing) by měl být nezbytnou součástí Vaší prezentace na internetu. Správně zvolený způsob internetového marketingu Vám přinese nové zákazníky a vyšší zisky.

Hlavním cílem internetového marketingu je změna návštěvníka na Vašeho zákazníka (konverze).

Výhody internetové reklamy

  • zacílení - reklamní kampaň zasáhne tu cílovou skupinu, kterou potřebujete
  • měřitelnost - existuje spousta měřících systémů, díky kterým lze přesně měřit efektivitu internetové reklamy a stále ji zdokonalovat
  • flexibilita - možnost přizpůsobení reklamy v závisloti na výsledcích měření
  • cena - až několikanásobně nižší v porovnání např. s televizí, rádiem apod.

Typy internetového marketingu, které nabízíme

  • základní optimalizace
  • stálá SEO péče
  • remarketing
  • retargeting
  • PPC reklama

Optimalizace pro vyhledávače - SEO

Jsou Vaše webové stránky neviditelné pro vyhledávače? Chcete být vidět na prvních pozicích ve vyhledávačích Google nebo Seznam?

Aby byly webové stránky na co nejlepších pozicích na dané klíčové slovo, je potřeba provést velké množství úkonů. SEO - z anglického pojmu Search Engine Optimization - úpravy a optimalizování webových stránek do takové podoby, aby ve vyhledávačích byly dané stránky na co nejlepších pozicích. Získejte tak náskok před konkurencí za pomoci SEO.

Stálá SEO péče

Předmětem této SEO péče je závazek poskytovatele provést základní optimalizaci pro vyhledávače v rozsahu ceny objednávky, průběžně analyzovat stav optimalizace, a zaslat každý třetí měsíc report s výsledky analýzy uživateli, spolu s návrhy na vylepšení webových stránek z pohledu SEO přístupnosti a uživatelské přívětivosti. Hlavním kritériem pro vyhodnocení je celková návštěvnost stránek. Je možno objednat též měření návštěvnosti určité cílové stránky, počet odeslání odpovědního formuláře, průměrnou doba jedné návštěvy a podobně.

Remarketing

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google AdWords. Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na Vaše webové stránky. Tato metoda spočívá v zacílení na uživatele, kteří někdy v minulosti navštívili Vaše webové stránky. Jedná se tedy o znovuoslovení těch, kteří již jednou byli na Vašich stránkách. Princip remarketingu však slouží k přivádění návštěvníků na web za účelem dokončení požadovaného cíle. U elektronických obchodů je za cíl považován nákup.

Retargeting

Retargeting je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Seznam.cz. Je určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili Vaše stránky. Retargeting Vám umožní zacílit vaše inzeráty v závislosti na tom, jakou akci váš návštěvník na Vašich stránkách uskutečnil.

PPC reklama

Platba za kliknutí (PPC z angl. pay per click) patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, ale platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost. Na Seznamu se jedná o Sklik a u Google je to Google Adwords.


Líbí se Vám naše práce?

+420 733 763 554

Zavolejte nám (po - pá: 8:00 - 16:00)

Nebo my zavoláme Vám

info@market.cz

Komunikujete raději přes e-mail

Napište, ozveme se v co nejbližší době

Můžete využít také náš webový formulář

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.