Ziskový online marketing
Utratit peníze "za pépécéčka" nebo "za katalogy" je snadné. Přinutit reklamu, aby generovala zisk, je těžší.
Například
- Je nesmysl platit reklamu pro ty zákazníky, kteří si u vás pravděpodobně nic nekoupí. Ale jak je poznat a vytřídit?
- Je lepší platit jednu drahou reklamu nebo desítky levných?
- Jak upravit web tak, aby bylo procento kupujících (konverzní poměr) co nejvyšší?
- Jak nejlépe přivést na web zpátky ty, kdo si u vás při první návštěvě nic nekoupili?
- Reklama, která byla v určitém okamžiku výnosná, může být za pár měsíců prodělečná. Jak tohle měřit a jak na to reagovat?
Naše řešení
- Aby byl marketing webu nebo e-shopu co nejvýnosnější, používáme mix různých technik na míru.
-
Velkou péči věnujeme obsahu a grafice webu tak, aby přiměl co nejvíce lidí ke koupi. Protože texty a grafika mají na úspěšnost webu obrovský vliv.
Napište nám. Uvidíte, co všechno pro vás můžeme udělat!