Ziskový online marketing

Utratit peníze "za pépécéčka" nebo "za katalogy" je snadné. Přinutit reklamu, aby generovala zisk, je těžší.

Například

  • Je nesmysl platit reklamu pro ty zákazníky, kteří si u vás pravděpodobně nic nekoupí. Ale jak je poznat a vytřídit?
  • Je lepší platit jednu drahou reklamu nebo desítky levných?
  • Jak upravit web tak, aby bylo procento kupujících (konverzní poměr) co nejvyšší?
  • Jak nejlépe přivést na web zpátky ty, kdo si u vás při první návštěvě nic nekoupili?
  • Reklama, která byla v určitém okamžiku výnosná, může být za pár měsíců prodělečná. Jak tohle měřit a jak na to reagovat?

Naše řešení

  • Aby byl marketing webu nebo e-shopu co nejvýnosnější, používáme mix různých technik na míru.
  • Velkou péči věnujeme obsahu a grafice webu tak, aby přiměl co nejvíce lidí ke koupi. Protože texty a grafika mají na úspěšnost webu obrovský vliv.

Napište nám. Uvidíte, co všechno pro vás můžeme udělat!